Бөлім |
Танымдық сабақ |
||||||||
Педагогтің аты - жөні |
Шарипбаева Наурыз Усеновна |
||||||||
Күні |
22.12.2021ж |
||||||||
Сынып:4 «А» |
Қатысушылар саны:10 |
Қатыспағандар саны: 1 |
|||||||
Пән аралық байланыс |
Әдебиеттік оқу, қазақ тілі, математика, дүниетану, жаратылыстану |
||||||||
Сабақтың тақырыбы |
«Бәрін білгім келеді» |
||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
Оқушылардың меңгерген білім деңгейлерін одан әрі жетілдіру; ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, сөйлеу мәдениеттерін жетілдіру; білімді, жан-жақты болуларына ықпал ету, білім мен біліктілігі арқылы ой-өрістерін дамыту; ұшқырлыққа баулып, шапшаңдық пен нақтылыққа бейімдеу; ұйымшылдыққа, тәртіптілікке тәрбиелеп білімдерін одан әрі жетілдіре түсуге ынталандыру;ұйымдастырушылық қабілеттерін дамыту;
|
||||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||||
Ойын-сайыс барысы: |
|||||||||
Сабақтың кезеңі /уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|||||
Сабақтың басы 8 минут
|
Ойын-сайыс барысы:
Сабақ алдындағы психологиялық тренинг. Музыка баяу ойнап тұрады. Бүгінгі сайысқа үлкен белсенділікпен қатысу үшін, сайысқа қатысушылар бір-бірлеріне жылы сөздер мен жақсы ниеттерін білдіреді. Сайысымыздың бірінші шарты бойынша: «Тапқырлық». Берілген мақалдағы жасырын сөзді тауып, мақалды жалғастыру. I сайыс: «Тапқырлық»
Дұрыс жауабын бірінші тапқан оқушыға ұпай саналып отырады. (ең жоғары ұпай -5) II cайыс «Тіл өнер».Жұмбақтың шешуін тауып, үш тілде айту.
III сайыс «Ғажайып жетеу»
|
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады
Оқушылар бір-біріне жылы тілектер айтып сәттілік тіледі.
Оқушылар мақалдың түсіп қалған сөздерін толықтырып жазады
Оқушылар жұмбақтың шешуін табады және жауаптарын үш тілде айтуы керек
Сұраққа жауап береді
|
«Басбармақ» әдісі
Бағдаршам түсімен сары, жасыл, қызыл түстерімен бағалау
Дұрыс тапқан топқа карточкала беріліп отырады
|
Карточкалар, ноутбук, үлестірмелік қағазар |
|||||
Сабақтың ортасы
15 мин
7 минут |
Сергіту сәті
IV сайыс «Жаңғырған салт-дәстүрлер». Салт-дәстүрлерге байланысты сұрақтарға толық жауап беру керек.
Vсайыс «Ойлан, тап». Бұл кезеңде оқушылар тақтаға жазылған сөзден жаңа сөздер құрастырып айту керек. Мысалы, «Қазақстан», «Дастарқан», «Бауырсақ», «Адамгершілік» сөздерін алуға болады. «Дастарқан» (Дастан, Қанат, қант, астар, стақан, арқан, ана, қан, дара, тарақан, сан, тарақ, ас, ар, ақ, тас, тақ, Асан, Ақан, ата, нас т.б.) VI сайыс. «Кім жылдам?» Әріптер таратылып, сол әріптерге байланысты сұрақтарға жауап беру қажет.
|
Сұрақтарға толық жауап береді
Бұл кезеңде оқушылар берілген сөздерден, сөздер құрастырып айтуы керек
Әріптер таратылып, сол әріптерге байланысты сұрақтарға жауап беру қажет.
|
Таратпа
|
||||||
Сабақтың аяғы 15 минут |
VII сайыс. «Ғажайып пәндер». Араластырып қойылған әр пәннен, сұрақтарға жауап беру.
(29-қарасөз)
Қорытынды:Ұпай санын санап, көп ұпай жинаған оқушыларды марапаттау, жақсы, белсенді қатысқан оқушыларды ынталандыру және алдағы уақытта оқушыларды көбірек оқып, жан-жақты болуға шақыру.
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) «Ұстазға хат» кері байланыс.
Осымен оқушылар ойын сабағымыз аяқталды, сау болыңыздар!
|
Араластырып қойылған әр пәннен, сұрақтарға жауап беру.
Оқушылар тақтада ілініп тұрған нысанаға бүгінгі сабақтан алған әсерлерін білдіреді
|
|||||||