Жазғы мектеп тілдік бағдарламасы
«Первомай орта мектебі» ММ
(Барлығы 10 сағат, аптасына 5сағат)
Күні |
Күн тақырыбы |
Оқушылар қызметі |
Нәтижесі |
1 |
«Қазақ тілі» |
1. «Қазақ тілі» 2. Алаңның мақсат-міндеттері жайлы оқушылармен әңгіме Топ мүшелерімен танысу (тренинг) 3. «Менің тілім- мемлекеттік тіл» ойтолғау |
Балалар тілдік этикет ережесін сақтай отырып, клишені қолданып бір- бірімен қазақ тілінде танысады. Өлең топтың (сыныптың) өлеңіне айналуы керек. |
2 |
Мектеп жанындағы аймаққа экскурсия (парк,саябақжәне т.б.) |
1. «Mектеп бақшасы» тақырыбы бойынша лексиканы зерделеу. 2. Мектеп аймағына экскурсия. 3. Қазақ тілінде жаңа сөздер іздеу. 4. Рефлексия. |
Экскурсия уақытында оқушылар таныс емес сөздерді сөздікке жазады, содан кейін оларды қазақ тіліне аударады. Лексиканы бекіту үшін «Қарлы жұмаршақ» ойыны қолданылады. |
3 |
Қазақ халқының ұлттық тағамдары |
1. «Ұлттық тағамдар» тақырыбы бойынша лексиканы зерделеу. 2. Қазақ халқының ұлттық тамақтарының рецепті. 3. Үстел басындағы тәртіп ережесі. 4. «Үстел басында» диалог. 5. Рефлексия |
Оқушылар ағылшын тағамдарының рецептісін көшіріп жазады, қазақ/орыс- ағылшын сөздігін пайдаланып рецепті қазақ/ орыс тілінен ағылшын тіліне аударады. «Үстел басында» диалогын сахналайды. |
4 |
Ауа райы |
1. «Менің ауылымның ауа райы» тақырыбы бойынша лексиканы зерделеу. 2. Ауа-рйы туралы диалог. 3. Рефлексия. |
Лексиканы белсендіру уақытында оқушылар өздеріне қандай ауа-райының ұнайтыны немесе ұнамайтыны, жылдың әр мезгілінде не істей алатындары туралы айтады. Әр бір келесі күн ауа-райы туралы әңгімеден басталады. |
5 |
Қазақ халқының ұлттық ойындары |
1. Ұлттық ойындар 2. Ойын ережесі. 3. Топтағы жұмыс. 4. Рефлексия. |
Балалар қазақ халқының ұлттық ойындарының ережесін үйренеді, олардың ұлттық қозғалыс ойындарымен ара қатынасын белгілейді. Тек қазақ лексикасын қолданып, топқа бөлініп ойнайды. |
6 |
Отандық фильмдер |
1. «Менің атым Қожа» фильмін субтитрмен қазақ тілінде көру. 2. Лексикалық ораммен жұмыс. 3. Фильмнің бірнеше көрінісін дыбыстандыру 4. Рефлексия |
Балалар өздеріне танымал фильмді көреді және фильмнің орысша аудармадағы сюжеттерін еске түсіре отырып аудармасын түсінеді. Оқушылар өз қызығушылығы мен тілді меңгеру деңгейіне сүйене отырып дыбыстауға арналған сюжетті таңдайды. |
7 |
Қазақ әндері |
1. Қазақ өлеңдері мәтінімен жұмыс. 2. Қазақ өлеңдері мәтіндерін аудару. 3. Ескендір Хасанғалиевтің «Атамекен» өлеңін жаттап алу. 4. Рефлексия. |
Оқушылар оларға таныс немесе олардың ұялы телефондарында жазылған қазақ өлеңдері мәтінін әкеледі. |
8 |
«Отбасым -тірегім» |
1. «Менің отбасым» тақырыбы бойынша лексиканы зерделеу. 2. «Менің отбасым» тақпағы. 3. Суреттер көру. 4. Өз отбасыларын Ұсыну 5. Рефлексия |
Монологтық сөз сөйлеу түрінде оқушылар суреттерді қолдана отырып өз отбасыларымен таныстырады. Тақпақты ең жақсы мағлұмдау конкурсы өткізіледі |
19 |
Қазақ ертегілері |
1. Қазақ ертегілері мәтінімен жұмыс. 2. Қазақ ертегілерінің әдебиеттік аудармасы. 3. Рефлексия. |
1-тапсырма. Балалар топта жұмыс істейді. Әр топ сөздікті пайдалана отырып ертегіні аударады. 2-тапсырма. Бір топ сөздікті пайдаланып нақты аударма жасайды. Басқа топ мазмұнын аңғарып мәтінді сөздіксіз аударады. Содан кейін аудармалар салыстырылады. |
10 |
Біз жазғы мектепте не үйрендік? |
1. Қазақ тілінде қорытынды концерт. 2. Жеңімпаздарды марапаттау. 3. Жазғы мектеп қатысушыларына сертификаттар тапсыру. 4. Қазақша дастарқаны |
Жазғы мектептің әр қатысушысы сертификат алады. «Жазғы тілдік мектептің ең жақсы күнделігі». «Жазғы мектептің ең жақсы актері». «Ең жақсы аудармашы». «Дербес компьютерді ең жақсы қолданушы» және т.б. номинация жеңімпаздары марапатталады. |