Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: 5.3В: ондықбөлшектержәнеоларғаамалдарқолдану |
«Первомай орта мектебі» ММ | |||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімніңаты-жөні:Муслимова С. | |||||||||||||||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандарсаны: 5 |
Қатыспағандар саны: | ||||||||||||||||||
Сабақтақырыбы |
Ондық бөлшектерді азайту және қосу | |||||||||||||||||||
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) |
5.1.2.27 Ондық бөлшектерді қосу және азайту | |||||||||||||||||||
Сабақмақсаттары |
Ондық бөлшектерді қосу және азайту | |||||||||||||||||||
Сабақ түрі |
Білімді бекіту сабағы | |||||||||||||||||||
Бағалаукритерийлері |
ондық бөлшектерді қосу және азайтуды «бағандап» орындайды және түсіндіреді;
ондық бөлшектерді қосады; ондық бөлшектерді азайтады; | |||||||||||||||||||
Тілдікмақсаттар |
Ондық бөлшекке қолданылатын амалдардың алгоритмін түсіндіреді Лексика және терминология: бүтін бөлігі, бөлшек бөлігі; ондық бөлшек; үтірмен ажыратылған цифрлар саны; үтірден кейінгі цифрлар саны; ондық, жүздік, мыңдық т.с.с. бөліктер; санды разрядтарға жіктеу; разрядтық бірліктер; ондық сандар. | |||||||||||||||||||
Құндылықтардыдарыту
|
Құрметті жұптық жұмыстар арқылы дарыту, бір бірін бағалау арқылы жауапкершілікті дарыту | |||||||||||||||||||
Пәнаралықбайланыстар |
география – картадағы ара қашықтықты масштаб арқылы есептеу | |||||||||||||||||||
Бастапқы білім
|
Ондық бөлшек. Натурал сандарды алу және қосу. Сан разрядтары | |||||||||||||||||||
Сабақбарысы | ||||||||||||||||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар | ||||||||||||||||||
Сабақ басы 2 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу. 2. Сабақ мақсаттарын қою. Үй тапсырмасын тексеру. 3. Психологиялық дайындық «Күлімде ,күн, күлімде! үлсін барлық бала шат! Берекелі бүгіндей, Бейбіт болсын болашақ!» Осындай жақсы көңілмен сабағымызды бастайық. |
| ||||||||||||||||||
Сабақ барысы 5 мин
5 мин
8 мин
Сергіту сәті 2 мин
10 мин
5 мин |
4,89<6,56 <7,91 6,425<6,478< 6,517 7,142<8,671> 8,648 9,8324<9,8563 < 9,8571 Тірек тапсырмалардың өзектілігін айқындау және оларды реттеу 2 адамнан тұратын жұптық карточкамен жұмыс. Әр жұп мүшелері 2 есептен тұратын карточка алады, артынан тапсырманы талдайды.
Жұптық жұмыс ішінде тапсырманы талдау барысында, ондық бөлшектерді азайту және қосу алгоритмдерін қайталау қажет.
Тапсырма. Әдеби терминдарды тап Топ 1
(Пародия)
Бойдысергектікұста, Емін-еркінтыныста. Оңқолыңдысозалға, Қолұшынақара да, Үшбұрышсызауада, Солқолбосқатұрмасын, Шеңбержасаптынбасын Теңдеуді шешіңдер: х+5,95=761,5 х=761,5-5,95 х=755,55 х-74,85=338,563 х=338,563+74,85 х=413,413 64,021-х=9,7 х=64,021-9,7 х=54,321 х-84,52=218,48 х=218,48+84,52 х=303 х+5,5=7,5 х=7,5-5,5 х=2 Өздік жұмыс: x + 0,8 – 0,32 + 2,54 - 3,2 =34,39. x = 34,39 –0,8 + 0,32 - 2,54 + 3,2 x = 33,59 + 0,32 – 2,54 + 3,2 х = 33,91 – 2,54 + 3,2 х = 31,37 + 3,2 х= 34,57 Тексеру31,37 + 0,8 - 0,32 + 2,54 -3,2 = 34,39 |
| ||||||||||||||||||
Сабақ соңы 3 минут |
Қорытынды. Рефлексия Мақсат: Кері байланыс орнату. Сабқты бекіту. Мұғалім қызметі: Сұрақтар беру және рефлексия жүргізу. Сабақты бекіту сұрақтары.( Ауызша). 1. Бүгінгі сабағымызда біз нені оқып білдік? 2. Бүгінгі сабағымызда біз қандай мақсатты оқып білдік? Оқушы қызметі: Сұрақтарға өз ойларын қорытып, толық жауап беру. 1.Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - ондық бөлшектерді қосуды _____________білдім. - ондық бөлшектерді азайтуды _______________түсіндім. -ондық бөлшектерді салыстыруды __________ білдім. Бағалау: Мұғалім оқушылар жауабы мен жұмыстарын мадақтап бағалауы. 7.Үйге тапсырма. Мұғалім қызметі: Үйге тапсырма беру |
| ||||||||||||||||||
Карточка №1 1. Ондық бөлшектерді қосуды орында:
|
Карточка №2 1. Ондық бөлшектерді қосуды орында:
|
2. Ондық бөлшектерді азатуды орында:
|
2. Ондық бөлшектерді азайтуды орында:
|
Карточка №3 1. Ондық бөлшектерді қосуды және азайтуды орында:
|
2. Ондық бөлшектерді қосуды және азайтуды орында:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|