Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5.3.А Мәтін есептер |
Мектеп: «П ервома орта мектебі» ММ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні 15.01.2018 |
Мұғалімнің аты- тегі: Муслимова С.М. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 А |
Қатысқандар саны:5 |
Қатыспағандар саны: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.5.2.3. Жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтін есептер шығару (мысалы, бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер).
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары:
|
Мәтін есептер шығару дағдысын қалыптастыру (мысалы, бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер).
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың түрі |
Жаңа сабақ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
1. Мәтін есептер шартын түсініп, қысқаша шартын жаза алады (мысалы, бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер); 2. Сұраққа байланысты қажетті белгілеулерді қолдана алады; 3. Есеп шарты бойынша теңдеу немесе өрнек құрай алады ; 4. Жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдана алады; 5. Дұрыс жауабын бере алады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Мәтін есептер, әріпті өрнектер , теңдеулер ,жұмыс есептері, шешім ,математикалық модель. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Жұппен жұмыс істей білуге, ұжымдылыққа, шыдамдылыққа, жауапкершілікке, әділдікке тәрбиелеу. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Мәтін есептер , теңдеулер, өрнек құру | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі 1. Амандасу. 2. Сабақтың кезеңдерімен, мақсатымен , бағалау критерийлерімен таныстыру. 3. Оқушыларға «В стране невыученных уроков» мультфилімнен үзінді көрсетіледі. Мұғалім оқушыларға бағыттаушы сұрақтар « Не білуіміз керек?» , «Неге үйренуіміз керек?» беру арқылы тақырыптың мақсатын ашуға көмектеседі.. 4. Алғашқы білімдерін, үй жұмысын тексеру Мүғалім бағалау парағын үлестіріп, оқушылардың алғашқы білімдерін тексереді 1)
2)
3)
4)
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 10 мин.
5мин.
8мин.
3мин. 12мин.
1мин. |
5. Жаңа сабақ. Оқушыларға мәтін есептер шығарылу алгоритмдерімен таныстырып,түсініктемелер беру.
Мәтінді есеп деп сөздерден құралған есептерді айтамыз. Мәтінді есептерді шешу үшін алдымен шартын түсініп оқып алу керек. Мәтінді есептерге теңдеу құру үшін есептегі белгісіз шамаларды анықтап алу қажет. Есептегі белгісіз шамаларды латын әріптерімен белгілейміз. Құрылған теңдеуді шешу үшін есептегі амалдарды тізбектей орындау қажет. Қысқаша есеп шарттарын схема арқылы көрсетіп, оқушының ойын жүйелей білуге баулиды.
Жұмысты 1 бүтін деп есептейміз.
Айдана шоколадты 3 минутта, ал Дамир 6 минутта жейді . Олар осы шоколадты бірге неше минутта жеп бітіреді? Бағыттаушы сұрақтар арқылы осы есепті шешу үшін уақыт , жұмыс, еңбек өнімділігі,яғни минутына қандай бөлікті жейді ұғымдарын енгізу Соған байланысты формулаларды бере отырып, есепті кестеге салып шығару.
+
=
1:
=2 Жауабы: 2 минут. 7.Сергіту сәті 8. Жұппен жұмыс 1.Ертедегі есеп. Бір қойды арыстан 2 күн,қасқыр 3 күн, ал ит 6 күн жейді. Егер бір қойды арыстан, қасқыр және ит бірлесіп жесе, неше күн жейді? Жауабы: 1сағат 2.Хауыз бірінші және екінші құбырдан аққан сумен 6 сағатта толады. Хауызға су бірінші құбырдан ғана ақса, хауыз 10 сағатта толады. Хауызға су екінші құбырдан ғана ақса, хауыз неше сағатта толады? Жауабы: 15сағат 9. Сабақты қортындылау Рефлексия. Сұрақ-жауап арқылы оқушылардың өзіне қортындылатып, рефлексия жүргізіп парақтары бойынша бағалау. |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
|
Үй жұмысы: |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||