Апта |
Күні: 4 күн |
Өткізілетін орны: Первомай орта мектебі |
Тренер: Алданазарова Ж.Т. |
Тақырыбы: |
1 сабақ: Бұдан әрі даму бағыттары мен басымдықтарын анықтау үшін жеке тұлғаның құндылықтары мен көзқарастарын нақтылау 2 сабақ: Оқыту және оқу әдістемесін жетілдіру мақсатында зерттеу жүргізу қажеттігін негіздеу және мойындау. Сыныптағы психологиялық ахуал | ||
Мақсаты: |
Мұғалімдер зерттеулер мен жетілдіру арқылы кәсіби дамудың қажеттілігі туралы қорытынды жасайды. | ||
Оқу нәтижесі: |
Мұғалімдер құндылықтар мен басымдықтар жүйесіне қатысты өздерінің көзқарастарын дәлелдейді, сыныптағы жағымды атмосфера және ұжымдық сезімнің қалыптасуы үшін ұжымның тәртібі мен ұйымдастырушылығының мәнін бағалайды. | ||
Түйінді идеялар: |
1) Оқыту мен оқу тәжірибесін жетілдіру жөніндегі жұмыстағы көпнұсқаулық мұғалімнің кәсіби рөлінің маңызды құрамды бөлігі болып табылады. 2) Жетілдіру жөніндегі жұмыс тек қана мұғалімнің өз тәжірибесін жақсартып қана қоймайды, сонымен бірге мектептегі басқа да мұғалімдердің тәжірибесіне әсер ете алады. |
№ |
Кезеңдері:
|
Уақыты |
Тренердің іс-әрекеті |
Қатысушылар іс-әрекеті |
Ресурстар |
1 |
Команда құруға арналған жаттығу
|
5 мин |
|
Қатысушылардың назарын аудару Қатысушыларды 4 топқа бөлу |
Топ қатысушылары |
2 |
Проблемалық жағдай: «Дипактың оқиғасы»
|
10 мин |
Презентация көрсетілімі: 1. «Дипактың оқиғасы» бастапқы көрсетілімі 2. Сіздердің ойларыңызша оқиға ары қарай қалай өрбиді? 3. Оқиғаның түпнұсқасы көрсетіледі. 4. Тапсырма Әрбір оқиғада мыналарды белгілеу үшін, түрлі-түсті үш қарындашты пайдаланыңыз: · Мұғалімнің құндылықтары; · Мұғалімнің ұстанымы; · Мұғалімнің өзгерістер енгізу үшін алдын ала қолданатын стратегиялық іс-әрекеті. Бұл мұғалімнің бастаманы қалай қолға алып, оқыту мен оқу тәжірибесіне өзгеріс енгізу мен дамыту үдерісін ұйымдастырғанын топтағы басқа қатысушылармен бірге талқылаңыз.
|
Өз ойларын талқыға салады
Текстпен жұмыс
|
Участники, текст, раздаточный материал, текст |
3. |
Тақырыпқа кіріспе |
10 мин |
Мұғалімге арналған нұсқаулық (5-6 бет) |
«Insert» арқылы оқыту |
МАН |
4. |
Тақырып бойынша жұмыс
|
30 мин
|
Тапсырма: Сіздердің мақсаттарыңыз бен міндеттеріңізді айқындау |
А,В,С топтарында жұмыс
|
қатысушылар, А4 қағазына сұрақтар |
5. |
Жеке жұмыс |
10 мин |
75 беттегі кесте бойынша жеке жұмыс |
Жеке толтырады
|
Қатысушылар, флипчарт, маркер |
6. |
Топпен жұмыс |
15 мин |
Топта «Сіздің құндылықтарыңыз» кестесін құру |
Талқылайды, ортақ кесте құрады |
|
7. |
Рефлексия
|
5 мин
|
Фиксирование учителями своих выводоу по итогам занятий. Мұғалімдердің алған білімдерін қадағалауы
|
Рефлексия жазады |
қатысушылар, ноутбуки |
8. |
Сергіту сәті «Жайлауда» |
5 мин |
Әр қатысушының құлағына арнайы дыбыстар дайындалады ( мяу-мяу, гав-гав, муу, беее ) Қатысушылар көздерін жұмып өз тобын табады ищут свою команду.
|
Топтарға жаңадан бөлу |
|
9. |
«Миға шабуыл» |
20 мин |
Сұрақтармен жұмыс 86 бет |
Жұппен жұмыс жасап және пікір алмасады Жеребе бойынша әр топ сұрақтарды таңдап алады және жұппен жауап береді |
Қатысушылар, Үлестірме материал.86 бет, сұрақтар парақшаға жазылған |
10. |
Бейнежазба |
5 мин |
Бейнежазбаны көрсетіп, тақырыпқа енгізу |
Бейнежазбаны көріп, талдайды |
АКТ |
11. |
Топпен жұмыс «Сіздің сыныбыңыздағы психологиялық климат қандай?» |
15 мин |
86 беттегі тапсырманы түсіндіру Үлестірме материал Сыныптағы мұғалім және оқушы арасындағы қарым қатынасты талқылау, термин сөздерді талдау Талқылауға арналған сұрақтар үлестіріледі. |
Топта талдайды.
|
Қатысушылар, топтық жұмыстар |
12. |
Оқушыларға көмек көрсету және олардың нені түсінбейтінін айқындау. |
15 мин |
Ары қарай жұмыс жасауға бағыт береді. Үлестірме материал 87-88 бет |
Оқиды, топта талқылайды Негізгі сұрақтарға жауап береді |
Үлестірме материал 87-88 бет |
13. |
Болашақ сыныбы |
25 мин |
Тренер жұмыстың алгаритімін береді Өздеріңіздердің болашақта білім берудегі оқытудың идеяларын жазыңыз. Біздің мектепке керек деген идеяларды анықтау, талқылау, неліктен маңызды? Оларды жүзеге асыру стратегияларын және мақсат пен міндеттеріндегі мүмкін деген өзгерістерді айқындау |
Жазады, анықтайды, жоба құрастырады
Қорғау «галерея бойына саяхат» Кері байланыс « Екі жұлдыз, бір тілек» |
Қағаз, маркерлер, үлестірме материал 89 бет |
14. |
Рефлексия «Чемодан, еттартқыш, себет»
|
5 мин |
Рефлексияға анықтама береді |
«Мен өзіммен бірге аламын .... , себебі .....» «Ойлану керек ....... , себебі ......» «Менің лақтыратыным..., себебі...»
|
Қатысушылар |